Reklamacje i zwroty
Dajemy Ci możliwość zwrotu towaru oraz oferujemy pomoc naszych konsultantów.
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku umów zawieranych między przedsiębiorcami (z wyjątkiem osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą).
Masz prawo zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Produkt o właściwościach określonych przez Zamawiającego w złożonym przez niego zamówieniu (tj. produkt wykonane na zamówienie klienta według jego wytycznych) nie podlega zwrotowi.
Przed odebraniem przesyłki upewnij się, że nie została uszkodzona podczas transportu.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub uszkodzeń powiadom nas niezwłocznie. Stwierdzone uszkodzenie wymaga spisania protokołu szkody.
Odeślij towar na adres: Zakłady Meblowe FARTA ul. Broniewskiego 8/1, 35-206 Rzeszów.
Jeśli reklamacja jest uzasadniona, zwrócimy Ci pieniądze za przesyłkę.
Gdy reklamacja zostanie uznana, otrzymasz nowy towar tego samego gatunku i ilości, jaka została zareklamowana.
Szczegółowe zasady reklamowania produktów dostępne są w dziale regulamin.
Formularze do pobrania:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Formularz reklamacji